Instagram

Friday, February 18, 2011

cuti guli-guli aaaaa!!

HAHA..agk lucu jgk time cuti CNY ritu...
tiap2 ptg main guli....walau da jd bapak budak...
abang beta pun join skali ngan adik n the gang men guli...
agak lawak di situ...
aku???
aku tolong tgk,adili game n tolong gelakkkk....huahahaha...
ukur jarak luh!fokus2!






dorang tabik hormat kat aku!tima kasih dik..huahuahua
nie bkn adik aku,bdk2 kg aku ...ramai tol dpn umah ptg2...
bising tol lau dorang maen...tp best tg bdk2 men..terimbau kenangan lalu...

yg nie selalu menag kot... sempat aku nk pusing gambor nih...

bdk kecik sekali tuh ank buah den...sibuk jer die nk tgk org tua2 main...


rindu anak menakan nih!!yg lain pum lgi rindu!!

cuti CNY ritu bukan main agi bwk balik buku ingt nk study memandangkan rezak sem1 yg cukup2 mkn org kate...aku x kate...alhamdulillah syukur..
bawak blik buku tp habuk jer aku tgk melekat...aku x melekat pun  kt buku....hahah
pabila akak blik bru blh g jln2,,,2pun ngan parent...
memang jenis aku kut suka perap kt umah jer...da bsan pegi tempat ramai2...rimas!
mn x nyer,ma n abah beniaga kt pasir mas tuh,tiap2 hari mengadap orang ramai..kadang2 time cuti aku pum join sekali menyesak kan...hahah..
dulu aku ingat abah selalu bawak kitorang satu family jln2 lau ade event aper2 kt bandar kb or anywhere else...sonok pabila kuar 1 family nih...tp sekarang tidak lagi...huhu sedih...
aku paham sgt2..
abah n ma penat da cri rezki di waktu pg...n mls nk pegi menyesak kan event tuh!!

penghujung cuti tuh sgt sibuk nyee...hari paling sibuk...mn x nyer,hari tulah nk wat majlis kesyukuran(aku nk dapat ank menakan 1 lg)suke2... hari tu jgk nk nek bas nk datang sini blik,,,

ma  n abah awal pg da kuar pegi beniaga,kitorang  sibling nih tunggu abah wat blik bhan nk msk...kitorang siapkan bahan2 nye..ma blik kul 3 then msk...seb baik sempat siap...adik aku yg laki tuh sek asrama,kene hantar...jln kt bandar tuh sesak..kuar kol 4 kul 7 bru la abg aku sampai blik   .padahal dkt jer..
then sekali lagi abang aku jd mangsa kene hantar akak aku yg duk upsi nek bas kul 9..lepas maghrib da kuar...tkut ditinngal bas...baik g awal2..yg kt umah nih sibuk sgt2..

.majlis tuh wat kt surau jer...ramai penduduk x dtg kerna hari tuh semua pum sibuk...mcm kitorang gak...
nk g kenduri la,hantar ank2 blik asrama la...mcm2...agk byk jgk makanan lebih...lastly aku jgk yg tapau....
mlm2 aku mkn...brat bdan leh nek duk umah,,,alah kt sini pum sama jerk...hahahah
nk slim cam akak aku tuh blh dop??lam family aku tuh aku yg besar...x besar mn pum..malu auu jumpa saudara mara..mn x nyer.. aku yg adik nih blh dianggap kakak kerana ke   besar an ku inih...haha,,malu gue..



dah dah le 2...actually byk assignment...tp aku pusing duk bkk blog n fb nih...hahahah..
hilang tenson sket!!


lynda sy nk tiru wak punya ayt leh??haha...lau x leh nk jgk....haha..lindamoshi.blogspot.com lau x silap beta...

cumel keyboard tuh..siap blh tekan2 ag tuh....kumen laa skit...hahaha..

linda jgn marah ek!

2 comments: