Instagram

Friday, May 13, 2011

Sedih TP bangga

Salam dikuntum pembuka bicarA



Mood:sedih tp bangga



AKU SEDIH dengan pemergian kakak ku ke RIYADH..
Pada 7/5/2011..moga segala urusannya berjalan lancar disana
 AKU BANGGA dengannya kerna
 dia yg first dlm keluarga aku yang dapat melangkah jauh ke oversea,not overriver jer..
aku??aku juga berazam tuk MASTER nk melangkah jauh..tp..kemana agaknya??bidang math




kerja luar negara memang berbaloi-baloi la pendapatannya..

pabila memikirkan ANAK BUAH!!
Kisah anak buah aku..
Disaat aku berskype dgn nya pada kali pertama,
AKU NANGIS...
Sedih,aku sedih melihat 2 orang anak kecil yang ditinggalkan oleh ibunya..


            MAMA tinggalkan kakak sheena(4 tahun) n adik husna(1 tahun)..
Aku kasihan dan bimbang akan mereka..


Membesar tanpa ibu disisi mungkin dlm masa setahun......

(disaat ini sekali lagi aku titiskan air mata)

AKU RISAU jika mereka

Sakit,perlukan perhatian mamanya..
Pabila Rindukan mamanya sangat2,
Pabila mereka memanggil mamanya..
Pabila mereka bertanykan mamanya..
“mama pegi mana??”..apa nk jwb ??
Mereka masih budak2..mereka blum mengerti
Kasih sayang ibu terhadap anaknya x sama seperti kasih sayang orang  lain!!
Kasih sayang!!mana nk dapat??walau berskype tp itu x sama!!

Buat  masa sekarang anak buah dijaga oleh adik ipar kakak ku..

MAK ADIK sayang KAKAK SHEENA n ADIK HUSNA..


Kakak jaga diri leklok,jaga adik yer...jangan buli adik..
Jangan gadoh2...sayang MEREKA  sokmo..


jgn gadoh2..




                                                   
                                                         baby HUSNA MAISARAH

 i miss all of u..




                                                      KAKAK NUR QISTINA AUNI

No more TEARS..ok,,again,VERY2 MISS all of u

0 comments:

Post a Comment