Instagram

Monday, January 2, 2012

~umt youngpreneurs~

nie citer time aku sem 2...
dah lama dah bru nak citer ker..haha(dgn mimik muka x leh blah)
umt youngpreneurs
video..!!scroll ke bawah yer..
sebelum tuh baca sampai habis luh..haha(mesti ckp:suka hati aku arrr)
upload..jgn x upload....semangat kemain..haha(wifi library...laju cam siput sedut gakk)
sudah lama video nie ade dalam simpanan....
nie time internet laju nie laa boleh upload kan..
ambik kesempatan kejap yer aku....haha
banyak pengalaman dan cabaran nak jadi usahawan nie..
untuk sem3 nie x sempat pon nak pegi TTC tgk junior2 meniaga..
banyak kekangan
my math junior sem depan lah kan...aku sem 4,dorang sem 2
insyaallah pegi nanti...kalau umur masih panjang dan tiada kekangan masa dan wang...
alangkah ruginya aku dulu.....
sebab aku x ambik keputusan yang baik..
x per.yang lepas biarkan lepas..jgn dikenang ..
.p/s to my junior...ambil keputusan yang bijak yer nanti program nanti......
kaut banyak2 ilmu dan pengalaman...
event nie selama 3 hari.....sangatlah letih masa tu..tapi kami seronok!!
bgn pagi2..malam baru balik...letih..tapi banyak seronoknya!!
kalau boleh aku nak join lagi event nie!!
miss nani..saya nak join lagi boleh??haha..

ape2 ponn layan lah video nie..tapi lagu macam x kene jer aku rase ngan video nie...haha
lantaklah..asal ade sudahh..
lagu naik semangat tuh aku wat..
x naik semangat lagi x tau laa..haha
kredit to nurul aina..my partner coz ambik gambar dari die..
camera die..
bangga x aku sebut nama ko aina??(klu ko baca)
aina yang pkai bju kuning diraja tuh....haha..(jgn marah wehh aina..)
mintak maaf klu marah.....nak exam nie....
haha..bole plak aku hadpdate blog yer time exam week nie....haha
~baru lepas date ngan aina kat library beberape hari lepas~
lusa hari kedua exam!!..
n x lupe happy new year yer....
mintak maaf banyak2 yer kawan2 ku sekalian...
ade salah silap minta dimaafkan...
hutang minta di halalkan...hehe..mana blh kan..
hutang wajib di bayar walau tidak di tuntut...
ok dah..blh tgk video..
....
....
klu berminat lawatilah blog chocholate mentor aku tuh
queenchocholateshop.blogspot.com
(lama dah x contact ngan mentor..)


1 comment: